Kyla

Imorse var det -9 grader här i Lemland. När jag kom till Saltvik var det -11 grader. Här är en bild från Rangsby:Här är Rangsby skolas klätterställning och hus bredvid skolan: Här är en bild från kommunkansliet i Saltvik. Det är vackert och ligger väldigt öppet. Det är säkert fin utsikt där innifrån: Här är ett hus inne i Kroklund. Jag måste fotografera det då ljuset var så vackert: Här är frostiga äppelodlingar. Jag tror att vi fortfarande är i Finström, men det kan vara Geta också. Jag har tänkt ta en bild här många gånger, men har ju lite svårt att stanna bilen i en backe, eftersom det är ganska mycket trafik på den här vägen. Nu måste jag i alla fall stanna och hastigt ta en bild. Jag har nog kört i normal fart idag, men det har varit lite halt. Det märks bara då man ska svänga, så då får man ta det försiktigt. När jag kom tillbaka hem till Lemland var det lite varmare, bara -7 grader. Jag tog en bild ner mot sjön. Det är ingen is här ännu, men snön är vacker.

Kommentarer

Populära inlägg